Scouts

Vuurmaken, Pionieren, Boogschieten, Samenwerking en nog veel meer technieken. Die staan bij ons centraal. Zin in actie? Bij ons leer je alle skills die je nodig hebt om te overleven in de natuur van primitief koken tot noodsignalen. Wil je leren omgaan met gereedschap, zoals messen, bijlen en zagen dan ben je bij ons ook aan het juiste adres. Zelfstandigheid is een belangrijke skill die je bij ons ontwikkeld, wij leren jullie dus om te denken in oplossingen in plaats van problemen. Al deze skills komen terug op kamp, waar we ‘Back to the Basics’ overnachten in tenten in het bos. Is dit niet voldoende avontuur dan je ook nog meedoen met Jaarlijkse Scouting wedstrijden, zowel op regionaal als landelijk niveau.

Leeftijd: 11-15 jaar

Speltak: Land